![]() | |||
| Forum Index / Forum Nieuws / Topic: Aan -en Verkoop 2de hands manga`s | |||
| Auteur | Aan -en Verkoop 2de hands manga`s | ||
arwen![]() rank: Master senior member |
Naar aanleiding van ons 5-jarig bestaan hebben we besloten een nieuwe sectie te openen in de winkel, na de retro en gundams. Wij gaan van start met de aan- en verkoop van 2de hands manga's. Wie dus nog oude manga's heeft liggen die weg mogen of reeksen die je niet zo goed vond kom ze dan gerust binnen brengen in de winkel. Uiteraard zal het even duren voor wij een stock hebben die de moeite is. Dit was ook zo bij de retro games maar eens die op punt staat hopen wij jullie een ruime keuze aan te bieden van: Nederlandse, Engelse, Franse en Japanse manga's aan scherpe prijzen. Hieronder vind je het schema met de aankoopprijzen. Wij geven ook cash geld maar uiteraard krijg je meer indien je voor waardebon kiest. De prijzen zijn voor de normale pocket formaten. Er zijn ook de andere, grotere formaten (die duurder worden verkocht zoals bijvoorbeeld Akira, Ikki tousen, ...) deze worden in de categorie "Andere" aangeduid. Voor exclusievere uitgaves stuur je best een mailtje zodat wij de prijs hiervoor kunnen bepalen. Indien je manga's wil verkopen zorg er dan aub voor dat ze in goeie staat zijn. Je mag eraan zien dat ze gebruikt zijn, maar geen koffieplekken, scheuren, etc. ![]() Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
| Kinlyu rank: Moggy senior member |
Hoe werkt dat systeem met bonnen dan precies? Krijg je het bedrag van de manga's op 1 bon of krijg je gewoon 1 bon per manga? En kan je in het laatste geval de bons gebruiken bij 1 aankoop of wordt het dan ook 1bon per aankoop? Ik heb namelijk nog wel wat manga die ik wel kwijt wil, maar in het laatste geval krijg ik dan opeens veel te veel kortingsbonnetjes ^^; | ||
|
| |||
Da's op één bon. Die kan je voor alles gebruiken behalve nieuwe hardware. Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
| hanengelen rank: Moggy senior member |
ik heb meer dan 1000 manga Franse versie in uitstekende kwaliteit met heel wat volledige en lopende reeksen. is er een limiet op jullie 2e hands-aankoop of kan ik hiermee langskomen? Greetz Han | ||
|
| |||
1000 manga's is sowieso veel te veel. Dat kan ik niet in mijn rekken kwijt. Momenteel hebben wij ook al een ruim aanbod franse manga's en zijn we vooral op zoek naar engelse en nederlandse. Als je dat ziet zitten mag je altijd een lijstje doorsturen, wij nemen een 5-tal reeksen per klant aan gemiddeld. Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
Solid_RMS-108![]() rank: Gizmoxian senior member |
en nemen jullie ook manga,s mee naar chibicon? There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
Ja hoor, we nemen een beetje vanalles mee. Het is natuurlijk niet mogelijk om alle manga's mee te nemen maar we proberen dan zowat een mooi assortiment samen te stellen. Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
| wizzie rank: Gizmoxian senior member |
wat is de prijs van de 2de hands manga's? we are gundam pilots,we are the gods of death and war. | ||
|
| |||
Hangt af van de staat enzo hé. Je kans stellen dat het draait tussen de 1.99 euro en 4.99 euro. Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
| jeppa rank: Stripe senior member |
Heb je misschien een lijst van de manga's die jullie hebben? Zodat ik er een paar zou kunnen uitkiezen en dat jullie die dan voor mij mee naar chibicon nemen? | ||
|
| |||
| wizzie rank: Gizmoxian senior member |
dat is niet duur, als jullie zo'n lijst hebben zou ik em ook wel graag willen hebben. vanaf wanneer kunnen we voor chibicon spullen reserveren? we are gundam pilots,we are the gods of death and war. | ||
|
| |||
Een lijst van manga's hebben we niet. Die gaat er ook niet zijn tegen Chibicon want daar kruipt enorm veel werk in en wij hebben het echt te druk momenteel. Jullie kunnen tot 10 juni goederen reserveren voor Chibicon. Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
| BL@DE rank: Moggy senior member |
Hey, Ik heb hier een pak engelse manga's die ik wil verkopen. Naruto 1-6 Bleach 1-10 Tough 1-6 Lupin III 1-14 Beck 1-6 Ai Yori Aoshi 1-2 Pastel 1-7 A.I. Love You 1-8 Azumanga Daioh 1-2 Dragonball 1-3 Devil May Cry 3 1-2 Zouden jullie die willen overkopen? ## gewijzigd op 04-11-2009 02:01:41 door BL@DE ## | ||
|
| |||
Solid_RMS-108![]() rank: Gizmoxian senior member |
Anders heb ik wel interesse in bleach 5-10. There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
Je mag die gerust binnensteken behalve: Dragon ball, Ai yori, Lupin en Beck Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
| Manticore rank: Moggy senior member |
Zijn jullie geïnteresseerd in Engelse manga's van Battle Royale? Het gaat om volume 1 t.e.m. 5 in standaard mangaformaat. Ik ben gestopt met deze reeks omwille van sommige delen in de manga's die iets te hentai zijn voor mezelf^^ `Why are we afraid of the dark? though it is the inevitable result of living.` (Kirima Seiichi - VS Imaginator) | ||
|
| |||
Ja die willen wij gerust aannemen. Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
| NeeNee rank: Moggy senior member |
Zijn die aankoopprijzen vast, maximum, of gemiddeld (m.a.w hangt het ook af van de staat van het product, en valt daarover te onderhandelen)? En kopen jullie ook Manga-tekenboeken? | ||
|
| |||
De prijzen zijn vast. Het is niet zo dat je voor manga's in slechte staat minder krijgt, die nemen we gewoon niet aan. Manga tekenboeken mag je altijd eens meebrengen maar om daar nu een prijs op te plakken is moeilijk. Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
| Monkey D. Luffy rank: Moggy senior member |
Aan Manticore: ik wil anders gerust Battle Royale overnemen. Stuur me anders een mailtje: eliasneirynck@hotmail.com | ||
|
| |||
| neenee rank: Moggy senior member |
Ik heb een vraag. Ik ben daarnet in de winkel geweest met een album van Comic Party (nummer 3). Er werd mij verteld dat dit album niet overgenomen kon worden omdat nummer 1 en 2 niet meer verkrijgbaar zijn. Maar de eerste site die ik probeerde heeft de hele reeks nog gewoon te koop. http://www.bookdepository.co.uk/search?searchTerm=comic+party&sear Waar precies moet iets verkrijgbaar zijn vooraleer jullie het verkrijgbaar noemen? Dan kan ik het de volgende keer zelf nakijken voor ik naar de winkel kom. Bedankt. | ||
|
| |||
Ik kijk het na bij onze groothandel. Je kan waarschijnlijk 10 sites doorgeven waar ze wel nog verkrijgbaar zijn maar daarom kan ik ze nog niet bij bestellen. Die site kan ik je niet doorgeven aangezien je sowieso een btw nummer nodig hebt om hiervoor in te loggen. Je ziet hierboven dat mensen eerst navraag doen via het forum of email voor ze langskomen met de manga's. Je kan dus ook je lijst plaatsen. Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
Bijbestellen? Ik dacht dat jullie alleen tweedehands manga deden. Betekent dat dat jullie nu ook nieuwe albums gaan verkopen? | ||
|
| |||
Wij verkopen ook nieuwe manga's op bestelling. Zodat je je reeks kan vervolledigen indien wij bepaald volumes niet hebben staan. Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
I see. En moet de reeks dan echt volledig verkrijgbaar zijn? Ik bedoel, zouden jullie Comic Party 1-4 wel aannemen als deel 5 niet meer verkrijgbaar is? Of ook niet? En hoe zit het met reeksen die na een paar nummers door de uitgeverij stopgezet zijn? En kopen jullie ook manga-tekenboeken als deze? En voor hoeveel? http://www.librero.nl/result.asp?search=manga Sorry als ik teveel vragen stel. ^_^ Ik post binnenkort wel eens een lijstje. | ||
|
| |||
Ik denk dat je gewoon beter een lijstje doorgeeft. 't hangt echt van geval tot geval af wat we aannemen en wat niet. Tekenboeken zijn tussen de 4-8 euro afhankelijk van de titel en de staat. Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
Zouden jullie deze aannemen? (hypothetisch, ik ben nog niet van allemaal zeker of ik ze verkoop) (Engels) Chronicles of the cursed sword 3 Comic Party 1-4 Cowboy Bebop Shooting star 1-2 Gold Digger (pocket manga) 1 I, otaku (Struggle in Akihabara) 1 Recast 1 Sakura Taisen 4 Shaolin sisters 1 Sorcerer hunter 1-8 Ultimate muscle 1 XXXHolic 1 (Frans) Erementar gerad 3, 6 Get Backers 4, 6, 8 | ||
|
| |||
| brook500 rank: Moggy junior member |
Heb een aantal engelse manga waar ik vanaf wil, in goede staat. Al er mangas zijn waarin je geïnteresseerd bent laat 't dan maar even weten: Berserk 12-20 Biomega 1 Genshiken 1-9 Fairy Tail 1-10 Tokko 1-3 Buso Renkin 1-10 Claymore 1-15 D Gray man 1-16 Fullmetal Alchemist 1-12 en 16-19 Gintama 1-17 Strawberry (Ichigo 100 Reborn 1-15 One Piece 12-21 Prince Of Tennis 1-36 Rurouni Kenshin 7-28 Tegami Bachi 1-2 Bamboo Blade 1-4 Black Butler 1 Soul Eater 1-2 Fate/Stay Night 1-7 Ral Grad 1-4 Tsubasa Reservoir Chronicles 1-25 Yakitate!!Japan 1-21 Rose Hip Rose 1-4 Rose Hip Zero 1-5 Black God (Kurokami) 1-8 Alive The Final Evolution 1-8 O-Parts Hunter (666 Satan) 1-19 Gank*tsuou 1-3 Suzuka 1-12 Blood+ 1-5 Blood+ Adagio 1-2 | ||
|
| |||
| [Forum Index] [Ga terug] | |||