![]() | |||
| Forum Index / Forum Events / Topic: Foto`s van F.A.C.T.S | |||
| Auteur | Foto`s van F.A.C.T.S | ||
| Lilandra rank: Moggy senior member |
Hallo iedereen ^^ ik ben gister naar de F.A.C.T.S. te Gent geweest! En ik vroeg me af wie er allemaal foto's hebben gemaakt... Ik was zelf ook aan het cosplayen, en heb zelf ook enkele foto's gemaakt, dus zodra die ontwikkeld zijn zet ik die online ^^ heeft er iemand anders misschien nog foto's online staan? Arrigato ^^ | ||
|
| |||
| greebo rank: Moggy senior member |
ik heb paar pics maar nie zoveel, meeste zijn van de show van namarië. kmoe ze nog op pc zetten da's iets voor vanavond pas | ||
|
| |||
arwen![]() rank: Master senior member |
Ik heb er vrij veel genomen en ga ze deze week online zetten Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
schwarz stein hora![]() rank: Moggy senior member |
Ik hou deze topic dan wel in het oog, ik wil wel wat foto's zien, ik had er niet meer aan gedacht om mijn fototoestel mee te nemen! Misschien hier een topic posten met foto's? Anders voor degenen die willen kunnen ze anders de foto's doorsturen naar mijn msn adres: thorgrim_runefist@hotmail.com (je mag me altijd ook toevoegen bij je MSN contacten) Groetjes Horta (aka X-OR) `The way of the Ninja is the way of life, where lightning strikes once, a Ninja strikes twice` | ||
|
| |||
Gizmo![]() rank: Master senior member |
Ik stel met plezier de foto's die ik getrokken heb voor van de FACTS con 2005 ## gewijzigd op 19-10-2005 18:22:06 door Gizmo ## If the grass is greener on the other side... BURN IT !!! | ||
|
| |||
| Ruadrim rank: Moggy senior member |
Op http://www.mediamonkeys.be/site/gallery.php?action=view_gallery&ga kunnen jullie de foto's van MediaMonkeys bekijken. Leuke foto's Giz! | ||
|
| |||
| Mikie rank: Moggy senior member |
ooow da Ewok ventje was gewoon zooo schattig en lief...
lol... ja idd xP ## gewijzigd op 18-10-2005 22:57:29 door Mikie ## | ||
|
| |||
| greebo rank: Moggy senior member |
cool pics als er nog mensen pics genomen hebben mogen ze die ook altijd doorsturen naar saartje_ngc@hotmail.com (also on msn) | ||
|
| |||
schwarz stein hora![]() rank: Moggy senior member |
De max thanks Gizmo en alle anderen om hier wat foto's te plaatsen! `The way of the Ninja is the way of life, where lightning strikes once, a Ninja strikes twice` | ||
|
| |||
arwen![]() rank: Master senior member |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ## gewijzigd op 25-10-2005 15:32:52 door arwen ## Ash Nazg Durbatulûk | ||
|
| |||
| Thunder rank: Mogwai senior member |
prachtige foto's, prachtige stand, lekker veel gerief, en bedankt voor de DVD en de poster ## gewijzigd op 26-10-2005 14:20:08 door Thunder ## | ||
|
| |||
Schwarz Stein Hora![]() rank: Moggy senior member |
Hehe nice `The way of the Ninja is the way of life, where lightning strikes once, a Ninja strikes twice` | ||
|
| |||
| fossie rank: Gizmoxian senior member |
bah, heb eigenlijk totaal niet veel gezien van de beurs. Ik kon enkel zondag komen om te helpen met de gamesroom, maar mijn uur pauze is gereduceerd geweest tot net geen 10 minuten. Dat was net genoeg om bij die fransmannen met hun perfect grade zakus enzo nen 1/144 HG Strike Rouge met I.W.S.P af te troggelen. Ik heb de stand van gizmoxia eigenlijk enkel in de vlucht effe gezien. Maar buiten de zeer korte pauze en het vergeten van een camera was eigenlijk alles goed. | ||
|
| |||
Zal den David wel voor iets tussen gezete hebben zeker? If the grass is greener on the other side... BURN IT !!! | ||
|
| |||
| fossie rank: Gizmoxian senior member |
neen, totaal niet. Mijn overdreven verantwoordelijkheidsgevoel heeft daar voor iets tussen gezeten. Als ik mij engageer voor iets dan is het mijn bedoeling om da ni zomaar te doen, maar om dat perfect te doen. Heb den david de zondag maar héél effe gezien, toen ik aankwam en toen het gedaan was. | ||
|
| |||
Ach ja, dan was't je eigen beslissing hé, dacht al dat David het je had gevraagd, anyhoo, 'k hoop dat je toch van de beurs genoten hebt If the grass is greener on the other side... BURN IT !!! | ||
|
| |||
| Videll rank: Moggy senior member |
wooooooooooot vash van trigun is cute =^-^= spijtig dak er alleen zaterdag was >.< | ||
|
| |||
| [Forum Index] [Ga terug] | |||