![]() | |||
| Forum Index / Forum Gundam / Topic: nieuw(s)/rumors in de gundam wereld V2.0 | |||
| Auteur | nieuw(s)/rumors in de gundam wereld V2.0 | ||
| sweat21@msn.com rank: Gizmo senior member |
blijkbaar een lockje op de vorige :s heb eindelijk een link gevonden waar de nieuwe PG min of meer zichtbaar is valt wel ENORM mee, jammer van het plastiek maakt het ietwat moeilijk om de contouren te zien, ohja nog ff wachten hé http://209.85.229.132/search?q=cache:B3SANKt0TzQJ:superrobotwar.wordpr ## gewijzigd op 22-01-2009 02:51:56 door sweat21@msn.com ## he lived inside my helmet for a while | ||
|
| |||
| flim_ rank: Stripe senior member |
Cool! Ik kon alleen een PDF vinden met al die tekst. In het japans :/ Nu wachten tot Dalong hem heeft en reviewt! ## gewijzigd op 22-01-2009 08:28:25 door flim_ ## My website: pim.trimm.nlgundam | ||
|
| |||
| firefox rank: Gizmoxian senior member |
Bevestigingen voor maart 2009: - 1/100 Seravee - March release - HG 1/144 Sergei's Tieren Taozi - February release - HG 1/144 Garazzo - March release - 1/100 Astray Green - March release - 1/100 AIX (?) - February release - MG The O (lf WEn (not confirmed) Ik geloof niet dat er een MG the O komt, is niet de eertse keer dta dit gerucht circuleert, besides is maar en saai model. 1/100 astray green frame Het gundam leven is mooi voor seed fans | ||
|
| |||
Solid_RMS-108![]() rank: Gizmoxian senior member |
omg astray maand the o vind ik ook niet super cool maar vind em wel wat hebben. There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
akiba![]() rank: Gizmoxian senior member |
alleen de extra zwaard is cool maar hoe hij zo er uit diet vind ik hem maa rniks | ||
|
| |||
| wizzie rank: Gizmoxian senior member |
cool astray green 1/100. ben het met je eens dat ze eens een 1/100 (of om mee te beginnen hg 1/144) slash zaku mogen uitbrengen we are gundam pilots,we are the gods of death and war. | ||
|
| |||
En mijn voorspelling komt mooi uit: March: - MG Unicorn Coating Ver. - 8,000 Yen - 1/72 Transformable VF-25G Michael's Unit - 4,500 Yen - 1/72 Transformable VF-25S with Super Pack - 6,500 Yen April: - MG Sword Impulse Gundam - 4,500 Yen - HGUC Nu Gundam HWS - 2,800 Yen - HG 1/144 Ahead Smultron - 1,200 Yen Mg sword impulse in april | ||
|
| |||
| wizzie rank: Gizmoxian senior member |
komt er dan ook ooit nog een hg/mg b;ast impulse? er is nu alleen een ng van. die super pack zal mooi op mijn alto unit passen. die ga ik me zeker halen we are gundam pilots,we are the gods of death and war. | ||
|
| |||
Zou zeggen wacht tot we zeker zijn dat MG sword impuls euitkomt, wil eerst eens foto's ervan zien, blast impulse kan misschien nog ooit als MG komenb, maar zeker niet het eerste jaar. Als HG is dat bijna onmogelijk aangezien HG's tijdsgebonden zijn, de hype is nu OO, seed destiny si voorbij op een paar manga's na (vandaar de 1/100 green frame astray in maart), dus vergeet het idee van ooit een HG 1/144 of 1/100 blast impulse. Als de Mg versies zeer goe dverkopen zoals bij strike dan krijg je na lang wachten ook de 3de versie. | ||
|
| |||
zou wel vet zijn blast impulse MG There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
![]() belagelijk duur voor een 1/144 208euro voor deze cover-kit MS-09R Dom Stutzer ## gewijzigd op 30-01-2009 18:03:00 door akiba ## | ||
|
| |||
Is wel van B-club en die prijs? Dan zal het waarschijnlijk een resin kit zijn... My website: pim.trimm.nlgundam | ||
|
| |||
B-club? resin kit? alle cover kits zijn rond de 150 / 200 | ||
|
| |||
die prijs die je noemde zijn de resin parts... de dom moet je zelf kopen en leg effe uit aan hem wat B-club en resin is..... ## gewijzigd op 30-01-2009 20:26:35 door Solid_RMS-108 ## There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
| ||
|
| |||
dan wil ik het resultaat wel zien ## gewijzigd op 30-01-2009 20:36:58 door Solid_RMS-108 ## There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
jij bent ook een positieve vriend ## gewijzigd op 30-01-2009 20:39:40 door akiba ## | ||
|
| |||
zei aleen maar dat ik benieuwd ben naar het resultaat niks negatiefs aan... There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
die resin kits zijn belachelijk duur, en ook niet mooi, die dom ziet er onnozel uit met die add ons, beter dan investeren in een paar Mg's of een PG | ||
|
| |||
| marc261987 rank: Gizmo senior member |
ben ik helemaal met je eens zo duur voor een cover kit, kun je net zo goed overwegen om een airbrush aan te schaffen of een mooie pg There is no good, there is no bad. Just perspective and opinion | ||
|
| |||
dat bedoel ik het is belegelijk voor zoon stome cover kit wil ook MG's of een airbrush machine, met dat geld kan je dat witte papier achtig halen en zelf maken | ||
|
| |||
chobinfoot![]() rank: Gizmoxian senior member |
Conclusie: een stom ding voor te veel geld. I`m no hero, never was...I`m just an old killer, hired to do some wet work... | ||
|
| |||
| ||
|
| |||
Stom ding. Tsja een robot uit plastic lijkt me op zich dan al een stom ding. Of die nu een tientje kost of 150 euro... De reden dat die onderdelen zo duur zijn is de wijze van productie. Ze zijn gemaakt van een soort kunsthars. Je zou kunnen zeggen een kunststof (plastic) dat je kunt gieten en vervolgens hard wordt. In het engels heet dat 'resin'. Er zijn heel veel andere winkels en bedrijven die resin kits maken, of reproducties daarvan (dat zijn dus geen bootlegs) zoals E2046.com of G-system. Het verschil zit hem vooral in de productiewijze en die heeft grote gevolgen voor prijs/kwaliteit/kwantiteit. Productiewijze van resin is gieten in een grote mal die meestal uit meerder delen bestaat. Het plastic van je Bandai Gundam kit word gespoten. Het wordt gesmolten en onder hoge druk en temperatuur in een mal gespoten. Dit noem je spuitgieten. Het gieten van de resin zorgt ervoor dat je grotere en complexere onderdelen in 1 keer kunt produceren. Een hoofd kan met resin in 1 keer worden gegoten, maar met een spuitgiet proces worden al snel 2 helften gebruikt die je zelf in elkaar moet zetten. De mallen van een resin gietsel zijn veel ingewikkelder en gaan ook minder lang mee. Vaak worden ze gemaakt aan de hand van een model. Daar wordt een mal dan om heen gegoten. Los gesneden (als hij van vinyl is) en dan kun je het model verwijderen, de mal in elkaar zetten en een resin onderdeel gieten. Je snapt dat het dus meer tijd kost om een onderdeel in resin te gieten, maar de kwaliteit van de details gaan wel om hoog. Formaat telt ook, kijk maar eens naar deze thread: Resin is simpelweg duurder omdat het arbeids intensiever is om te maken. Details gaan wel omhoog en je aantal onderdelen daalt drastisch. Kijk maar eens naar deze 1/35 Gundam op de site van de winkel en een W.I.P.. Die kit kostte 500 dollar. Maar goed dan heb je ook een Gundam die groter is dan een baby... My website: pim.trimm.nlgundam | ||
|
| |||
g-system is echt duur maar wel f**king mooi ja / wie heeft daar geld voor over? ## gewijzigd op 01-02-2009 22:51:00 door akiba ## | ||
|
| |||
chobinfoot![]() rank: Gizmoxian senior member |
Klopt en ik begrijp je uitleg. (Ik heb zelf ook nog een resin kit van Lacus Clyne). Het feit dat ik het een stom ding noemde is meer omdat de topic cover-kit een oeverloos geblaat begon te worden over een duur stukje plastic en wat men wel niet met dat bedrag kon kopen (ik geef jullie allemaal gelijk hoor). Laat ik dan maar een idiote statement te maken. Eigenlijk kan ik me geen (echte) hobby's herinneren die goedkoop zijn... I`m no hero, never was...I`m just an old killer, hired to do some wet work... | ||
|
| |||
Uhm, ik? Ik zou graag zo'n 1/35 buste op mijn bureau hebben staan... Het is alleen wel veel werk zo'n resin kit. Er kunnen door het gietprocess soms wel belletjes ontstaan (hoe duurder, hoe beter, hoe minder last je hier van hebt). Plus een resin kit is meestal niet herpositioneerbaar. Je moet alle onderdelen 'pinnen'. Met stukjes sterk ijzerdraad pin je alles aan elkaar vast. Maar goed, van resin kan ik voorlopig alleen maar dromen... My website: pim.trimm.nlgundam | ||
|
| |||
@ chobinfoot ja, hobby's zijn niet altijd goedkoop vooral modelbouw hobby's en Film_ klopt ook blijven dromen want ja iedereen wilt liever een paar MG's of PG'S voor die bedrag kopen. ik zelf zou het geld in MG's / me droom diorama stoppen ben al de plannen aan het maken | ||
|
| |||
| Apex Inbound rank: Gizmo senior member |
1/35 ## gewijzigd op 02-02-2009 23:06:16 door Apex Inbound ## yuck fou!! | ||
|
| |||
| ||
|
| |||
Flim_ had het over een buste...kan me geen kits van 1000 euro herinneren... There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
Is $2237,- ook genoeg? Dan wordt ie alleen wel 1,15m hoog... Iemand een vitrinekamer over? http://www.g-system-shop.com/product_info.php?cPath=1_4&products_i ## gewijzigd op 03-02-2009 22:52:05 door flim_ ## My website: pim.trimm.nlgundam | ||
|
| |||
G-system is ook goed There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
ik zou graag de 1/48 hi-v gundam wille hebben of de 1/35 hoofd van de hi-v gundam wat me ook vet lijkt de hi-v cover voor de 1/60 strike gundam | ||
|
| |||
| apex inbound rank: Gizmo senior member |
Over 1/35 schaal gesproken, ik zie hier net op de website van Bandai dat ze een paar "Jumbo grades" gaan uitbrengen... deden ze dit al eerder en bestaan er kits op nog grotere schaal? ## gewijzigd op 04-02-2009 22:03:17 door Apex Inbound ## yuck fou!! | ||
|
| |||
nee geen kit de grooste zijn 1/35 de rest zijn stand beelden als een 1.80 grote gundam beeld ## gewijzigd op 04-02-2009 17:24:04 door akiba ## | ||
|
| |||
http://bbs.xhood.net/viewthread.php?tid=5202 nieuwe foto's van PG red frame astray, moet hebben :p!! | ||
|
| |||
o sh*t dat ding is mooi en dat zwaard dan! There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
mooie beam rifle / vette zwaard / vind de handen en de groene gedeeltes vet van de PG astray de rest vind ik opzich niet echt bijzonder | ||
|
| |||
welke groene onderdelen?? There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
| jeppa rank: Stripe senior member |
Op zijn hoofd zitten groene onderdelen. | ||
|
| |||
o dat, dat is de verlichting. There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
OMG die is zo lekker één van de best looking PG, dat maart maar snel komt en dat dalong snel een review doet! Dat zwaard is buiten gewoon mooi waarom ben ik zo arm :p ## gewijzigd op 07-02-2009 14:58:03 door sweat21@msn.com ## he lived inside my helmet for a while | ||
|
| |||
| ||
|
| |||
Veel meer foto's van PG astray!: http://www.gundam.co.kr/community/newProd_v.jsp?sno=4347 http://www.gundam.co.kr/community/newProd_v.jsp?sno=4349 fantastisch model!! echt zijn naam perfect grade waard! ## gewijzigd op 13-02-2009 21:23:38 door firefox ## | ||
|
| |||
had de foto,s al gezien, echt een geweldig ding ik koop hem zodra ik het me kan veroorloven. There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
omg die PG astray is gwn MEGA COOL!! was het al maart enige minpuntje vind ik die rooie "dingen" (soort van uitlaten) ongeveer naast de cockpit, passen echt niet bij het model. ze waren beter beter uitgewerkt bij de 1/100 HG, maar voor de rest niets dan lof! I LIKE IT!! he lived inside my helmet for a while | ||
|
| |||
Ik ga eerst voor een andere PG niet de astray vind alleen de swords het vets maar de rest valt mee Rise, our people! Rise! Take your sorrow, and turn it into anger! Zeon thirsts for the strength of its people! SIEG ZEON!!! | ||
|
| |||
voor zover ik weet zit er maar een zwaard bij en dat is de katana There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
2 zwaarden een shield en een beam rifle ## gewijzigd op 14-02-2009 19:15:45 door akiba ## Rise, our people! Rise! Take your sorrow, and turn it into anger! Zeon thirsts for the strength of its people! SIEG ZEON!!! | ||
|
| |||
die dingen heten beam sabre,s There is no time for peace.No respite.No.....Forgiveness.There is only WAR! | ||
|
| |||
| Pagina [1] 2 3 4 5 6 7 [Forum Index] [Ga terug] | |||